Rada ds. Kształcenia w dyscyplinach
Automatyka, Elektronika, Elektrotechnika
i Technologie Kosmiczne
oraz Inżynieria Biomedyczna
Automatyka, Elektronika, Elektrotechnika
i Technologie Kosmiczne
oraz Inżynieria Biomedyczna
Rada ds. Kształcenia w dyscyplinie
Informatyka techniczna i telekomunikacja
Informatyka techniczna i telekomunikacja
Kierunki
- Automatyka i Robotyka (WEAIiIB)
- Elektronika (WIEiT)
- Elektronika i Telekomunikacja (WIEiT)
- Electronics and Telecomunications (WIEiT)
- Elektrotechnika (WEAIiIB)
- Mikroelektronika w Technice i Medycynie (WEAIiIB)
- Technologie Przemysłu 4.0 (WO i WEAIiIB)
Skład Rady
- dr hab. inż. Ryszard Klempka – koordynator ds. kształcenia w dyscyplinach Automatyka, Elektronika i Elektrotechnika oraz Inżynieria Biomedyczna (WEAIiIB)
- dr hab. inż. Jerzy Baranowski – przedstawiciel kierunku Automatyka i Robotyka (WEAIiIB)
- dr inż. Wacław Gawędzki – przedstawiciel kierunku Elektrotechnika (WEAIiIB)
- dr inż. Joanna Grabska-Chrząstowska – przedstawiciel kierunku Inżynieria Biomedyczna (WEAIiIB)
- dr hab. inż. Krzysztof Kasiński – przedstawiciel kierunku Mikroelektronika w Technice i Medycynie (WEAIiIB)
- dr hab. inż. Witold Machowski – przedstawiciel kierunku Elektronika (WIEiT)
- dr inż. Jacek Stępień – przedstawiciel kierunków Elektronika i Telekomunikacja oraz Electronics and Telecomunications (WIEiT)
- vacat – przedstawicel kierunku Technologie Przemysłu 4.0
- Anna Rypel – przedstawicielka studentów
Kierunki
- Computer Science
- Cyberbezpieczeństwo
- Informatyka
- Informatyka stosowana
- Informatyka techniczna
- Informatyka i systemy inteligentne
- Inżynieria obliczeniowa
- Nowoczesne technologie w kryminalistyce
- Teleinformatyka
Skład Rady
- dr hab. inż. Renata Słota
Do zadań Rady należy w szczególności:
- przygotowanie rocznego raportu dotyczącego jakości kształcenia na kierunkach przyporządkowanych do danej dyscypliny;
- analiza danych dotyczących kształcenia na kierunkach przypisanych do danej dyscypliny;
- formułowanie wniosków, zaleceń i rekomendacji dla dziekanów wydziałów, w szczególności mających na celu poprawę jakości oraz wyników kształcenia na poszczególnych kierunkach;
- ustalanie, z uwzględnieniem specyfiki dyscypliny oraz kierunków do niej przypisanych, szczegółowych zaleceń i rekomendacji dotyczących zasad studiowania, tworzenia programów studiów oraz innych aspektów związanych z kształceniem;
- proponowanie zmian i modyfikacji mających na celu poprawę jakości kształcenia lub/oraz wyeliminowanie zaobserwowanych nieprawidłowości w zakresie realizacji procesu kształcenia.
Akty normatywne:
- Statut uczelni ( link )
- Regulamin Studiów ( link )
- Regulamin pracy ( link )
- Uchwała Senatu 14/2019 w sprawie wytycznych dotyczących projektowania i ustalania programów studiów wyższych w Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie. ( link )
- Uchwała Senatu 186/2020 w sprawie zmiany uchwały nr 14/2019 Senatu AGH z dnia 27 lutego 2019 r. w sprawie wytycznych dotyczących projektowania i ustalania programów studiów wyższych w Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie. ( link )
- Zarządzenie Rektora nr 29/2021 w sprawie zasad i trybu przeprowadzania badań ankietowych oraz hospitacji, ( link )
- Zarządzenie Rektora 15/2019 w sprawie szczegółowych zasad tworzenia, przekształcania oraz likwidacji studiów wyższych ( link )
- Zarządzenie Rektora 91/2020 w sprawie Uczelnianego Systemu Zapewnienia Jakości Kształcenia w Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie ( link )
- Uchwała Kolegium Wydziału EAIiIB ws. Rektorskich Nagród Dydaktycznych ( link )
RAPORTY Z ANKIET STUDENCKICH 2021/2022
Raporty ankiet studenckich, raporty roczne, raport z ankietyzacji studentów dyscyplina AEE i IB, Sprawozdanie pełnomocnika rektora ds. jakości kształcenia,
- Raport z ankietyzacji studentów dyscyplina AEE lato 2020_21
- Raport z ankietyzacji studentów dyscyplina AEE zima 2020_21_pub
- Raport z ankietyzacji studentów dyscyplina AEE zima 2021_22_pub
- Raport z ankietyzacji studentów dyscyplina IB lato 2020_21
- Raport z ankietyzacji studentów dyscyplina IB zima 2020_21_pub
- Raport z ankietyzacji studentów dyscyplina IB zima 2021_22_pub