Konkurs organizowany jest przez Cisco dla studentów wydziałów
licencjackich i magisterskich. Idea oparta jest na przedstawieniu
innowatorskiego pomysłu (rozwiązania technologicznego) opartego na "the
Internet of Everything" -
http://www.cisco.com/c/r/en/us/internet-of-everything-ioe/tomorrow-starts-here/index.html , czyli "Internetu Wszechrzeczy"
https://pl.wikipedia.org/wiki/Internet_przedmiot%C3%B3w.
Konkurs zaczyna się we wrześniu, a kończy w połowie stycznia.
ODNOŚNIE STUDENTÓW:
- Zespoły powinny składać się z 3-4 studentów;
- Aby zarejestrować swój udział, każdy zespół powinien przesłać e-mail
potwierdzający zainteresowanie;
- Po rejestracji zespół otrzyma dalsze instrukcje;
- Następny etap konkursu to rozmowa telefoniczna z zespołem
(telekonferencja);
JAKIE BĘDĄ KRYTERIA OCENY:
- Studenci będą oceniani pod względem innowacyjności projektu;
- Jaki projekt ma wpływ na środowisko i ogólnie socjalnie;
- Funkcjonalności i używalności.
FINAŁ:
- Ostateczny termin przesyłania zgłoszeń upływa 10 stycznia 2016 r.
- Finaliści zostaną poproszeni o zaprezentowanie swoich projektów przed
kilkoma sędziami. Jedna z nagród to wyjazd do kwatery głównej firmy
Cisco w Kaliforni, USA.
- Zwycięska drużyna będzie miała możliwość wzięcia udziału we francuskim
finale konkursu dla startapów. Będzie również mogła współpracować z
CISCO nad wdrożeniem tego projektu w życie.
- Zwycięzcy konkursu głównego otrzymają sprzęt Cisco wartości 20,000
Euro, kwotę pieniężną w wysokości 15,000 Euro w gotowce oraz 6
miesięczną pomoc dla startapów SenseCube (http://www.sensecube.cc/)
DODATKOWE INFORMACJE:
- Projekty powinny być przedstawione w języku angielskim;
- Rejestracja poprzez GTI recruitment;
- Studenci będą poproszeni aby złożyć propozycje projektu w postaci
dokumentu Word (maksimum 2 strony) lub Video (maksimum 5 minut) - Plik
nie powinien przekraczać 10MB . W innym wypadku podany powinien być link
URL.
CO STUDENCI POWINNI UWZGLĘDNIĆ:
- Jakie aspekty biorą pod uwagę (srodowiskowe, socjalne);
- Dlaczego wybrali ten temat;
- Jak zamierzają się przygotować i jak go wykonać;
- Co sprawia,ze projekt jest innowatorski.
STRONA MARKETINGOWA:
- Jakie badania zostały przeprowadzone w celu realizacji projektu;
- Jakie wyzwania technologiczne, komercyjne, socjalne stawia ten
projekt;
- Jak planują projekt promować;
- Jakie byłyby ewentualne koszty realizacji, jaki mógłby być przychód i
zyski po wdrożeniu projektu w życie;
- Jakie sposoby promocji i program lojalnościowy dla klienta sugerują.
Poniżej materiały marketingowe do konkursu: