Strona główna wydziału
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Wydział
Elektrotechniki, Automatyki,
Informatyki i Inżynierii Biomedycznej
Strona główna AGH
2015-10-13
Konkurs CISCO dla studentow

Konkurs organizowany jest przez Cisco dla studentów wydziałów licencjackich i magisterskich. Idea oparta jest na przedstawieniu innowatorskiego pomysłu (rozwiązania technologicznego) opartego na "the Internet of Everything" -
http://www.cisco.com/c/r/en/us/internet-of-everything-ioe/tomorrow-starts-here/index.html , czyli "Internetu Wszechrzeczy" https://pl.wikipedia.org/wiki/Internet_przedmiot%C3%B3w.


Konkurs zaczyna się we wrześniu, a kończy w połowie stycznia.


ODNOŚNIE STUDENTÓW:

  • Zespoły powinny składać się z 3-4 studentów;
  • Aby zarejestrować swój udział, każdy zespół powinien przesłać e-mail potwierdzający zainteresowanie;
  • Po rejestracji zespół otrzyma dalsze instrukcje;
  • Następny etap konkursu to rozmowa telefoniczna z zespołem (telekonferencja);


JAKIE BĘDĄ KRYTERIA OCENY:

  • Studenci będą oceniani pod względem innowacyjności projektu;
  • Jaki projekt ma wpływ na środowisko i ogólnie socjalnie;
  • Funkcjonalności i używalności.


FINAŁ:

  • Ostateczny termin przesyłania zgłoszeń upływa 10 stycznia 2016 r.
  • Finaliści zostaną poproszeni o zaprezentowanie swoich projektów przed kilkoma sędziami. Jedna z nagród to wyjazd do kwatery głównej firmy Cisco w Kaliforni, USA.
  • Zwycięska drużyna będzie miała możliwość wzięcia udziału we francuskim finale konkursu dla startapów. Będzie również mogła współpracować z CISCO nad wdrożeniem tego projektu w życie.
  • Zwycięzcy konkursu głównego otrzymają sprzęt Cisco wartości 20,000 Euro, kwotę pieniężną w wysokości 15,000 Euro w gotowce oraz 6 miesięczną pomoc dla startapów SenseCube (http://www.sensecube.cc/)


DODATKOWE INFORMACJE:

  • Projekty powinny być przedstawione w języku angielskim;
  • Rejestracja poprzez GTI recruitment;
  • Studenci będą poproszeni aby złożyć propozycje projektu w postaci dokumentu Word (maksimum 2 strony) lub Video (maksimum 5 minut) - Plik nie powinien przekraczać 10MB . W innym wypadku podany powinien być link URL.


CO STUDENCI POWINNI UWZGLĘDNIĆ:

  • Jakie aspekty biorą pod uwagę (srodowiskowe, socjalne);
  • Dlaczego wybrali ten temat;
  • Jak zamierzają się przygotować i jak go wykonać;
  • Co sprawia,ze projekt jest innowatorski.


STRONA MARKETINGOWA:

  • Jakie badania zostały przeprowadzone w celu realizacji projektu;
  • Jakie wyzwania technologiczne, komercyjne, socjalne stawia ten projekt;
  • Jak planują projekt promować;
  • Jakie byłyby ewentualne koszty realizacji, jaki mógłby być przychód i zyski po wdrożeniu projektu w życie;
  • Jakie sposoby promocji i program lojalnościowy dla klienta sugerują.


Poniżej materiały marketingowe do konkursu:


Strona internetowa Wydziału EAIiIB stosuje pliki cookies (ciasteczka). Są one wymagane do poprawnego jej funkcjonowania.
Dowiedz się więcej na temat naszej polityki prywatności i kliknij ZGADZAM SIĘ, aby niniejsza informacja nie pojawiała się.
Możesz również określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.