Zapraszamy do wzięcia udziału w cyklu wykładów "Projektowanie nowoczesności". Wykłady te są jednym z
licznych punktów programu całorocznego projektu Instynkt Gry!,
realizowanego przez Goethe Institut w Krakowie. Do ich przeprowadzenia
zaproszeni zostali wybitni, światowej rangi eksperci i projektanci gier
planszowych i komputerowych.
Udział w wykładach jest bezpłatny. Zapraszamy wszystkich
zainteresowanych tematyką. Dokładny program dostępny jest na oficjalnym
profilu wydarzenia na facebooku:
https://www.facebook.com/instynktgry?ref=hl
Skrócony plan wykładów:
- 17.03.2014, o godz. 18.00 - Linda Breitlauch: Czy projektowanie gier może być przedmiotem uniwersyteckim?
(ekspert w dziedzinie projektowania gier, obecnie kieruje wydziałem projektowania gier w Games Academy – Wyższej Szkole Społeczeństwa Cyfrowego w Berlinie)
- wykład w języku angielskim
- 24 marca, godz. 18.00 - Max J. Kobbert: Proces tworzenia gry
(emerytowany profesor wydziału dydaktyki sztuki i psychologii na ASP w Düsseldorfie, wynalazca wielu gier, między innymi bestsellera "Tajemnice labiryntu")
- wykład w języku niemieckim, tłumaczenie symultaniczne na język polski
- 31 marca 2014, godz. 18.00 Harald Lieske: Zawód: ilustrator gier
(ilustrator i wynalazca gier planszowych, współtwórca "Osadników z Catanu" i "Dominiona")
- wykład w języku angielskim
- 7 kwietnia 2014, godz. 18.00 Dirk Riegert: Wizje przyszłości w grze komputerowej
(dyrektor artystyczny w studiu Related Designs (Ubisoft), odpowiedzialny za serię "Anno")
- wykład w języku angielskim
Kuratorem tegorocznej edycji wykładów z cyklu "Projektowanie nowoczesności" jest grafik i wydawca kwartalnika "2+3D", Jacek Mrowczyk
Wszystkie wykłady odbywają się w Goethe-Institut, Rynek Główny 20