OGŁOSZENIE
dla
studentów pierwszego i drugiego stopnia - Studiów Niestacjonarnych
Do rozliczenia roku akademickiego 2014/2015 i do wpisu na rok akademicki 2015/2016 składają grupowo starostowie roku :
Na studiach niestacjonarnych obowiązuje rozliczenie semestralne.
Termin
składania indeksów / dotyczy III i IV roku/ upływa dnia 10 października 2015r . Studenci, którzy nie złożą indeksów do zaliczenia i do wpisu zostaną skreśleni z listy studentów Wydziału EAIiIB.
Temat pracy inżynierskiej (przy wpisie na ostatni semestr studiów pierwszego stopnia)
W indeksie (na pierwszej
wolnej stronie po przedmiotach 8 semestru) należy dokonać wpisu TEMATU PRACY
DYPLOMOWEJ INŻYNIERSKIEJ potwierdzonego
podpisem OPIEKUNA i pieczęcią Katedry
dyplomującej.
Temat pracy magisterskiej (przy wpisie na sem.3, studia drugiego stopnia)
Powinien zostać wpisany w Wirtualnym Dziekanacie oraz w Bazie Prac Dyplomowych.
Termin złożenia pracy dyplomowej :
na studiach pierwszego stopnia nie później niż : do końca stycznia 2016
na studiach drugiego stopnia nie później : niż do końca września 2016
Zaległości w nauce
Prodziekan
ds. Studenckich podejmuje decyzję o wpisie na kolejny semestr studiów,
o
powtarzaniu semestru/roku, o urlopie pod warunkiem dostarczenia odpowiedniego
podania oraz INDEKSU / III i IV rok/ z wpisanymi
WSZYSTKIMI możliwymi do uzyskania ocenami
końcowymi za poprzedni rok akademicki.
Deficyt punktów
Prodziekan ds.Studenckich podejmuje decyzję o wpisie na kolejny semestr studiów, jeżeli deficyt punktów z poprzednich lat nie przekracza 13 ECTS. Podanie o wpis na semestr z deficytem punktów należy złożyć do dnia 5 października 2015 r /wzór na stronie www/.
Za zaległości w nauce należy wnieść opłatę na Wydział, na którym zajęcia są prowadzone.
Powtarzanie roku/semestru
Studenci, których deficyt punktów przekroczył 13 ECTS muszą powtórzyć semestr/rok.W Dziekanacie należy złożyć podanie z decyzją Prodziekana (w podaniu należy uwzględnić prośbę o przepisanie przedmiotów
zaliczonych w
całości, tzn. takie z których wystawiona jest ocena końcowa) - wzór podania na stronie www.
Urlop
W przypadku studentów ubiegających się o urlop , w Dziekanacie należy
złożyć podanie w terminie do 5 października 2015 , ze wskazaniem rodzaju urlopu / zdrowotny, wychowawczy, okolicznościowy, zawodowy, bez podania przyczyny/.
Po urlopie
Student wracający po urlopie powinien napisać podanie do właściwego Prodziekana z prośbą o wpisanie na semestr.
Opłata za semestr : Termin wnoszenia opłaty za semestr zimowy roku akad.2015/2016 upływa 30 września 2015r. Dowód wpłaty należy przesłać do Dziekanatu na adres e-mail - Musisz włączyć obsługę JavaScript aby zobaczyć adres email!
, lub dostarczyć najpóźniej w dniu 5 października br.
Opłaty za zaległości w nauce: W przypadku powtarzania przedmiotu objętego planem studiów z powodu niezadowalających wyników w nauce na studiach niestacjonarnych , stawkę za jedną godzinę zajęć dydaktycznych oblicza się dzieląc kwotę opłaty semestralnej przez liczbę godzin zajęć dydaktycznych w semestrze. Opłaty wnoszone są na konto wydziału który prowadzi przedmiot.
Rozłożenie na raty :
W uzasadnionych przypadkach, jeżeli student wnosił poprzednie opłaty w terminie, Dziekan Wydziału może rozłożyć płatność na raty, przy czym termin płatności pierwszej raty nie może przekroczyć terminu 30.09.2015r.
Rozłożenie płatności na raty może być udzielone studentowi nie więcej niż dwa razy w czasie trwania studiów. Podanie o rozłożenie czesnego na raty należy należy złożyć do 29.09.2015r.
Każdorazowe opóźnienie w zapłacie za usługi edukacyjne lub ich dokonanie w niepełnej kwocie skutkuje naliczeniem przez Uczelnię odsetek w wysokości ustawowej.