Każdorazowe opóźnienie w zapłacie opłat za usługi edukacyjne lub ich dokonanie w niepełnej kwocie skutkuje naliczeniem przez Uczelnię odsetek w wysokości odsetek ustawowych./paragraf 8 ust.8 Uchwały Senatu nr 113/2014/.
W uzasadnionych przypadkach, jeżeli student wnosił poprzednie opłaty w terminie, Dziekan Wydziału może rozłożyć płatność na raty, przy czym termin płatności pierwszej raty nie może przekroczyć terminu 30 września / paragraf 9 ust.1 Uchwały Senatu nr 113/2014/.
Rozłożenie płatności na raty może być udzielone studentowi nie więcej niż dwa razy w czasie trwania studiów /paragraf 9 ust.3 uchwały Senatu nr 113/2014/. Podania należy złożyć najpóźniej do 18 września br. Wzory podań dostępne w zakładce - Dokumenty do pobrania.
W dowodzie wpłaty należy wskazać rodzaj studiów tj. studia niestacjonarne , numer semestru , oraz tytuł wpłaty.
Potwierdzenie dokonania opłaty proszę przesłać na adres:
zukowicz @agh.edu.pl
Wpłaty należy dokonać na konto W.EAIiIB :
87 1240 4722 1111 0000 4856 4654