Szanowni Państwo Studenci Wydziału EAIiIB studiów stacjonarnych
Pierwszego i Drugiego stopnia
Warunkiem rozliczenia roku akademickiego 2016/2017 jest:
- zaliczenie wszystkich przedmiotów (wpisane oceny do WD do dnia 25.09.2017 r.)
- deficyt punktów (dopuszczalny deficyt punktowy 15 ECTS.) - wpisane oceny do WD i złożenie w Dziekanacie podania do Prodziekana od kierunku o zgodę na wpis z deficytem punktów. Podania do Dziekanatu przekazywane są przez starostę roku.
Studenci powtarzający przedmiot w semestrze zimowym 2017/2018 po uzyskaniu pozytywnej decyzji na złożone podanie powinni dokonać wpłaty na odpowiednie subkonto widoczne po zalogowaniu do Wirtualnego Dziekanatu do 18 października.
Dowód wpłaty należy przesłać do Dziekanatu.
Przedmiot powtarzany zostanie dopisany studentowi do WD dopiero po dostarczeniu dowodu wpłaty!!!!!!!!!!!!!
Proszę dokonać wpłaty dopiero wówczas, gdy po zalogowaniu się do WD będzie widoczne subkonto przypisane do opłaty za powtarzany przedmiot. !!!!!!!!!!!!!!
Tytuł przelewu powinien być identyczny z tytułem widniejącym przy danym subkoncie.
Każdy student posiada swoje indywidualne subkonto.
Składanie podań do Prodziekanów od kierunków upływa w dniu 04.10.2017 r. - termin nieprzekraczalny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wobec studentów, którzy nie dopełnią formalności rozpocznie się procedura skreślenia z listy studentów.