1) Zaliczenie wszystkich przedmiotów i oceny wpisane w Wirtualny Dziekanat do 25 września, a w przypadku niezaliczenia jakiegoś przedmiotu – złożenie w Dziekanacie podania do P. Prodziekana od kierunku o wpis z deficytem punktów. Dopuszczalny deficyt punktowy wynosi 13 ECTS.
Studenci, którzy uzyskali zgodę na wpis z deficytem punktów ECTS i powtarzający przedmiot w semestrze zimowym 2017/2018 powinni dokonać wpłaty na odpowiednie subkonto widoczne po zalogowaniu do Wirtualnego Dziekanatu do 15 października, a dowód wpłaty przesłać na adres Musisz włączyć obsługę JavaScript aby zobaczyć adres email! . Stawkę za 1 godzinę zajęć dydaktycznych oblicza się dzieląc kwotę opłaty semestralnej przez liczbę godzin zajęć dydaktycznych w semestrze).
2) Wpłata czesnego za sem. zimowy 2017/2018 na subkonto widniejące w Wirtualnym Dziekanacie do 30 września i przesłanie potwierdzenia przelewu na adres Musisz włączyć obsługę JavaScript aby zobaczyć adres email! (zgodnie z § 21 Regulaminu studiów w AGH, p. 2, niewniesienie opłat związanych z odbywaniem studiów stanowi podstawę do skreślenia z listy studentów)
Proszę dokonać wpłaty dopiero wówczas, gdy po zalogowaniu się do WD będzie widoczne subkonto przypisane do opłaty czesnego/opłaty za powtarzany przedmiot.
Tytuł przelewu powinien być identyczny z tytułem widniejącym przy danym subkoncie.
Każdy student posiada swoje indywidualne subkonto.
3) Studenci, którzy nadal posługują się papierowymi indeksami, są zobowiązani do złożenia ich w Dziekanacie do 22 września.
Wobec studentów, którzy nie dopełnią powyższych formalności rozpocznie się procedura skreślenia z listy studentów.