1) Zaliczenie wszystkich przedmiotów i oceny wpisane w Wirtualny Dziekanat, a w przypadku niezaliczenia jakiegoś przedmiotu – złożenie w Dziekanacie podania o wpis z deficytem punktów skierowanego do P. Prodziekana Roberta Stali.
Termin składania podań o wpis z deficytem pkt. ECTS: 2 marca.
Podania można złożyć zbiorczo za pośrednictwem starosty roku.
Dopuszczalny deficyt punktowy umożliwiający wpis na kolejny semestr: 13 ECTS. Podania o wpis z deficytem składa się co semestr, w przypadku jeśli deficyt nadal występuje.
Studenci powtarzający przedmiot w semestrze letnim 2018/2019 powinni dokonać wpłaty na odpowiednie subkonto widoczne po zalogowaniu do Wirtualnego Dziekanatu do 15 marca
2) Wpłata czesnego za sem. letni 2018/2019 na subkonto widniejące w Wirtualnym Dziekanacie do 15 marca
Proszę dokonać wpłaty dopiero wówczas, gdy po zalogowaniu się do WD będzie widoczne subkonto przypisane do opłaty czesnego/opłaty za powtarzany przedmiot.
Tytuł przelewu powinien być identyczny z tytułem widniejącym przy danym subkoncie.
Każdy student posiada swoje indywidualne subkonto.
Wprowadzone subkonta można sprawdzić po zalogowaniu do WD. Ścieżka: Twoje dane finansowe -> Naliczenia i wpłaty.
Wobec studentów, którzy nie dopełnią powyższych formalności rozpocznie się procedura skreślenia z listy studentów.