Szanowni Państwo Studenci Wydziału EAIiIB studiów stacjonarnych
Pierwszego i Drugiego stopnia
Warunkiem rozliczenia semestru zimowego roku akademickiego 2017/2018 jest:
- zaliczenie wszystkich przedmiotów (wpisane oceny do WD do dnia 23.02.2018 r.)
- deficyt punktów (dopuszczalny deficyt punktowy 15 ECTS.) - wpisane oceny do WD i złożenie w Dziekanacie podania do Prodziekana od kierunku o zgodę na wpis z deficytem punktów. Podania do Dziekanatu przekazywane są przez starostę roku!!!!!!!!!!!!!!!
Studenci powtarzający przedmiot w semestrze letnim 2017/2018 po uzyskaniu pozytywnej decyzji na złożone podanie powinni dokonać wpłaty na odpowiednie subkonto widoczne po zalogowaniu do Wirtualnego Dziekanatu do dnia 09 marca.
Proszę dokonać wpłaty dopiero wówczas, gdy po zalogowaniu się do WD będzie widoczne subkonto przypisane do opłaty za powtarzany przedmiot. !!!!!!!!!!!!!!
Tytuł przelewu powinien być identyczny z tytułem widniejącym przy danym subkoncie.
Każdy student posiada swoje indywidualne subkonto.
Składanie wszystkich podań do Prodziekanów od kierunków upływa w dniu 02.03.2018 r. - termin nieprzekraczalny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wobec studentów, którzy nie dopełnią formalności rozpocznie się procedura skreślenia z listy studentów.